Udo Bonjernoor en Anne-Marije van Riet

Udo is bestuurslid sinds: 26 november 2019.

Geboren in 1968 in De Bilt, op school gezeten op de prinses Wilhelmina School en later naar College Blauwcapel. Rond mijn 14e van het Dr. Letterplein verhuisd naar Beverwijk en na omzwervingen via Heemstede, Almere en Muntendam (Oost-Groningen) weer terug in De Bilt, maar nu aan de Lester Pearsonweg. Werkzaam in de ICT bij Borgh in Almere. Vind het in mijn vrije tijd heerlijk om te klussen/fotograferen of samen met Anne-Marije in de keuken te staan. Daarnaast penningmeester bij stichting KAR (een stichting die zich inzet voor cultuureducatie voor kinderen). En nu dan zin om samen met Anne-Marije in een duofunctie het team te komen versterken.

Anne-Marije is bestuurslid sinds: 26 november 2019.
Meer weten over Anne-Marije? Zie haar infographic.

Bart Bouwers

Bestuurslid sinds: april 2021.

Ik woon sinds 2008 in de wijk. In al die jaren heb ik de actieve buurtvereniging enorm gewaardeerd en na een oproep voor nieuwe bestuursleden heb ik besloten me aan te sluiten en de vereniging verder vorm te geven.

Joke Slaman

Bestuurslid sinds: 26 november 2019.

Ik woon al ruim twaalf jaar op de Robert Kochweg met inmiddels nog één kind thuis en één studerend in Utrecht. In het dagelijks leven werk ik als adviseur functieonderzoek bij de Saltro in Utrecht. Ik vind deze wijk betrokken, leuk en gezellig. Door de jaren heen heb ik gezien hoe actief de buurtvereniging is en ik vind het fijn om daar aan bij te dragen.

Chris de Bruin

Bestuurslid sinds: april 2021.

Met mijn vrouw Marieke en onze drie kinderen zijn wij in 2005 hier komen wonen. Inmiddels zijn onze kinderen het huis uit. Ik werk als docent bij de Hogeschool Utrecht. Daarnaast ben ik oprichter van StudieGeluk, een bedrijf dat zich bezighoudt met het begeleiden van studenten. Daarnaast maak ik graag muziek, o.a. In de buurtband! Ik wil graag bijdragen aan de levendigheid en samenhorigheid in onze wijk.

Rolf Schipper

Bestuurslid sinds: februari 2023.

Wat een leuke en betrokken buurt hebben wij! Ik draag als bestuurslid graag mijn steentje bij om dat zo te houden. Mijn werk staat in het teken van duurzaamheid en de energietransitie. In 2021 besloot ik die kennis ook in te zetten voor de wijk en was ik mede-initiatiefnemer van een actie voor zonnepanelen. Meer dan 30 mensen uit onze buurt maakten er gebruik van. Dat smaakt naar meer. Ik zal me dan ook onder meer bezig houden met ondersteuning van bewoners in het verder verduurzamen van de wijk en van hun eigen woning.